En bra dag med dom bästa.

Idag på förmiddagen kom bror Christer förbi. Blev att ta en promenad, gick även förbi hundrastgården där Viva fick springa av sig riktigt ordentligt. Sen blev det att åka förbi kullens för att käka. Sa där efter hejdå till Christer & Viktor förr att väl hemma lägga mig för att powernapa! Det är tillåtet när man gått upp tidigt som tusan och sen hållt igång heeela förmiddagen. 

Kvällen har spenderats hemma hos min mormor där var även kusiner, kusinbarn, syskon m. respektive och barn, moster, mamma och mormors syster Linnea. Bjöds på mycket god mat, bus och en hel del mys!

Hemma åter igen och har målat naglarna samtidigt som Idol har rullat på Tvn. Min favorit André kom med, wihoo!

Nu har jag tvingat T till att borsta mitt hår, wuuunderbart!



Kommentarer
Postat av: Stina

Låter som en riktigt skön fredag :) Det var skoj att ses förut, även om det inte blev så länge!

2011-09-30 @ 22:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0