Dålig sömn - negativa Sandra.

Gårkvällen var en kamp, först börjar T att snarka. Snart börjar Tyson skälla och sprattla med tassarna på parkettgolvet i vardagsrummet, Viva började också morra & skälla i sömnen (första gången!). Sen börjar T även att prata i sömnen. Härligt när man försöker få tyst på allihop, när man väl lyckas håller det i sig en sisådär ½ minut sen är det igång igen!

Idag gick jag och Tyson upp tidigt i ottan! Kl 5 var klockan ställd på (eller 05.02 för att vara exakt, jädra tvågstankar). Det var dock kålsvart ute och jag som hade tänkt att springa ut med Tyson på skogsvägarna här i närheten. Men det vågades inte, så blev en tripp till hundrastgården istället, även träna lite hund-möten.

Sen bar det hemåt där T var vaken och höll på och förbredda sig inför jobbet. Blev att dricka kaffe med honom. När han väl åkt gick jag och la mig igen. Vaknade efter två timmar av Viva, som fått tag i hundbajspåsarna. Så springer hon runt med dom i 110 över soffan och vardagsrumsbord sen ut i hallen och vända igen för att springa samma rutt ännu en gång. Häliga mornar! For upp och nu har jag gjort iordning mig.  

Nu blir det att städa upp här hemma.. Som vanligt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0