Älskar dig (fast liiite mindre om nätterna).

Kl är 03.15 och jag är vaken. Yeej! Gick faktiskt och la mig skapligt idag. Vid 23-tiden. Fick sova kanske 2 timmar. Så vaknar jag av att jag håller på och trilla ur sängen. Säger till T, som nästan ligger på mig och mosat ut mig till kanten, "kan du flytta på dig? Jag har ingen plats". Får till svar "hur mycket plats ska du ha igentligen?". Jahopp! Det var väl bara att gilla läget, ligga där på min lilla plätt. Det kan man ju faktiskt nääästan stå ut med om man är trött. Tills! T börjar snarka och gnissla tänder om vartannat. Blir tokig! Han ligger ju precis vid mitt öra, trots diskreta slag och sparkar fortsätter han. 

Efter att jag legat där en timme och lyssnat på gnisslande tänder så vart jag faktiskt pigg. Bestämde mig för att lägga mig på soffan och försöka sova. Men icke, för pigg och har fortfarande dom där ryysande gnissla tänder-ljuden i huvudet. Så nu sitter jag alltså här vid datan. Gosh, vad ska det bli av den här natten?

Så hjärtat, om du vaknar och undrar varför jag ligger på soffan. Så vet du nu ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0