Nostalgi!

Har varit hos bror Christer & Stina idag. Dom ska ju snart flytta och nu är det inte långt kvar till bebisen kommer. Längtar! Dom har iallafall varit nere i förrådet och rensat kartonger. Så idag åkte vi dit för att kolla igenom lite av mina gamla saker. Var ifrån åren 95-99 ungefär. Så roligt!

Hittade bland annat ett familje portätt jag målat,



Sån talang! Hittade även en gammal skol-dagbok. Som man skulle skriva i varje fredag tror jag så skulle man lämna in den till läraren. Så jädrans kul att läsa nu! Ett utdrag,


Det var välla tider det. När ens stora bekymmer var att man tappat en tand. Kan vi inte spola tillbaka tiden lite? 

Nej. Nu ska jag snart gå ut med hundarna den sista rundan för idag. Imorn ska vi åka upp till Stockholm och hälsa på pappa & Cissi m. barnen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0