Life is something that happens when you can't get to sleep.

Denna dag har spanderats ihop med Emelie, Lasse & Hugo. Först här hemma och sen åkte vi ut till dom. På kvällskvisten kom även bror Micke, Lotta och Nadja förbi. Så mysigt. 

Och nu har jag & Tyson precis kommit in ifrån en låång springrunda. Var även förbi hos mormor och sa hej, sen förbi hundrastgården där Tyson sprang av sig ännu mera. Sen började mormor ringa varannan minut för att tala om att jag skulle ringa när jag hade kommit innanför dörren. Så blev att spurta hem för att inte hålla henne vaken. Nu är vi trötta! Tyson, min energiknippe började faktiskt sacka efter i kopplet sista biten hem. Så skönt att lyckas få han trött. Men det lär ju jag också få paya av imorgon. 



Nu har jag precis ringt mormor för att informera henne om att jag öppnade portdörren, det dög inte. Inte att jag vred om nyckeln i våran ytterdörr heller. Utan jag var tvungen att vara inne i lägenheten och sätta mig i soffan för att försäkra henne om att jag var i tryggt förvar ;-) Min söta mormor. Nu ligger Viva mellan fötterna på mig och Tyson ligger platt på vardagsrums golvet. T ligger inne i sovrummet. Ska snart gå och lägga mig bredvid honom. Den bästa platsen på jorden. Ska bara fräscha upp mig lite. Så ..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0