Fake nails, fake hair, fake smile. bitch, are you sure you weren't made in china?

Idag är en ännu en seg dag. Känner mig inte riktigt på topp. Hur som helst så har det städats och plockats! Har även suttit och målat mina naglar.



Gjorde Precis en "Rihanna-wannabe-look". Säkerligen lättare med mallar, men det får gå.



Ett tips från Oriflame,



Jag är riktigt riktigt nöjd. Min naglar brukar annars vara torra och sköra. Men dom har förbättras jätte mycket sen jag började använda mig utav den här.

"Mjukgörande behandling som återfuktar dina naglar. Exklusiv formula med vårdande kamomill, avokado, sheasmör och Pro Vitamin 5 som vårdar nagelbanden och stärker naglarna. 1.6  g."

Just nu 85 kr. (Ord. pris 120 kr)





Nu blir det att glo på en film som vi råkade zappa oss fram till. Plötsligt händer det! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0