Två dagars sysselsättning.

Så igår var jag inne i stan och körde med Kai. Gick inte bra. Han tyckte att jag hade tappat massor, jag fick reda på hur många lektioner till det krävdes för mig vilken är sjuuukt mycket. Konstigt mycket. Minst 40 lektioner för att klara körkortet? Och då kör jag även hemma med T. Men men! Åkte hem därifrån på skit dåligt humör. Petra kom senare och gjorde mig på bättre humör! Vid 22-tiden åkte hon hem och jag satte mig för att plugga teori innan det var dags att slänga mig i sängs.

Och imorse gick jag upp vid 08.30, så kom Emelie straxt efter det. Lite senare cyklade vi ner till "stan" där jag klippte mig. Fixade till luggen, som denna gång vart lite för kort. Men det växer ju som tur är ut snart. Sen for det hemåt - efter lite om och men. Där vi mötte upp bror Christer, stog och prata med han en stund innan T kom hem. Då blev det pizza! Yummmi. Nu har vi precis sagt hejdå till Emelie och jag gör mig redo för körning med Kai idag igen. Hoppas på att det går bättre idag! 

Måste plugga!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0