Sandra, 5 år.

Bööööh. Känner mig som 5 år igen. Super duper gnällig och skulle helst vilja ha mamma här som sprang med varm nyponsoppa med vanilj-glass i. Mummma! Igår hade jag super-duper ont i magen och mådde illa. På kvällen började jag känna mig tung i huvudet och halsen svullnade upp. Gick och la mig i hopp om att idag skulle kännas bättre. Tji! Halsont, ont i huvudet, fryser - död. 

Inte roligt. Men det som nästan är värre är skuldkänslorna över Tyson. Gubben har en massa energi som han skulle behöva springa av sig. Tror att jag får ta en runda ikväll vare sig om jag mår bättre eller sämre. Kanske, kaaaaanske kan jag få ut T att motionera av Tyson *blink blink*

Det blir värmedyna, soffan och té hela dagen. Kanske nån film eller två. 



Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahha men gumman dåå :)

Men lär Tyson o springa me cykeln dåå?? Köp en sån där pinne man fäster vid pakethållaren o sen är det ett litet snöre på! Jätte smidigt , han kan inte springa in i däcket o mindre risk för att han ska kunna dra omkull dejj ;)

2011-11-07 @ 12:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0