Lyckad helg.

Gårdagen vart det storhandling! Skönt att ha mat i kylskåpet igen. Funderar även på att sätta mig och göra en budget nu över resten av månaden. Det säger vi varje månad att vi ska göra men händer aldrig. Men nu ska jag ta tag i det! Jag har blivit "lyx-fällan" förstörd. Ska sätta T i vardagsrums soffan och ta fram tavlan ;-)

Sen så for det hemåt vilade en stund. Sen kom Benny & Petra, så var kvällen igång. Bror Christer kom lite senare och gjorde oss sällskap också. Sen for det ner till Bowlingen där det träffades en massa folk. Kul kul! Blev att kasta lite klot med Lotta också. Jädrar vad bra det går när man är onykter! Jag vann med andra ord ;-)

Kom hem nångång på småtimmarna och idag vaknade jag kl. 12 !! Lite panik. Men hunnit fått gjort en del saker trots det och jag mår bra. Borde må sämre med tanke på det som slank ner igår. Men icke och jag klagar inte ;-)



Så! Idag är det första advent. Det är plusgrader och det blåser som tusan ute! Inte alls någon advent känsla. Jag blir bara stressad utav advent. Denna nedräkning tills julklappar och jul-planerna ska vara klara. Nej. Nu ska jag gasa här igen! 


Ha en bra första advent!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0