Life is very short and what we have to do must be done in the now.

Nu har jag satt fart med körkortet på riktigt känns det som. Har klarat av flera faser, nästa vecka är det riskettan & risktvåan som gäller! Sandra är på G. Fy tusan vad jag längtar efter att ha körkortet i min hand! 

Den här dagen har spenderats hos Christer & Stina. Även ett par timmar på körskolan. Duktigt! Tog mig även en powernap när jag kom hem för jag var så jädrans trött. Inte tagit en på flera månader. Jag som alltid var trött förr. Powernapar var näst intill ett måste varje dag. Det är posetivt! 

Fredags göra - blev att käka tacos till middag och sen har dagen bjudit på en lång promenad som vi kom in ifrån för inte alls länge sen. Båda hundarna traskade på. Tyson med klövjeväskan. Han fick även springa några varv i hundrastgården. Så nu är han lerig och luktar träsk. Yumyum. 


Snart dags att slänga sig i säng. Ögonlocken känns som bly. Så ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0