Julstämning m. P

Idag var det meningen att jag skulle till körskolan men en massa strul med planeringen så blev det inte av. Istället kom P förbi idag. Vi for ner till "stan" där vi mötte upp Freyda & Fanny. Sen gick vi vidare till ramunda för att köpa nagellack. Mummma! Blev rött denna gång och sen lite påfyllnad bland dom andra färgerna. For även vidare till jysk, blev lite inspererad bland all julpynt. Så P och jag åkte hem, sprang ner till källaren och bar upp advents-ljustakar och ett par tomtar. Jag som inte tycket om tomtar! Men jag ryktes med! Vi tände upp med P aroma-olja som luktar pepparkakor och sen jul musik ;-) Inte nog med det så såg jag coca-cola julreklamen för första gången det här året. Myyscchit. Nu har jag suttit och målat om mina naglar igen, resultat ..



Och nu sitter T & jag och degar i soffan igen. Så jädrans trött! Imorn är det körskolan som gäller så blir att lägga sig skapligt idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0