Helgen som varit.

Igår hade jag en massa energi till övers och desperat ville hitta på någonting! Blev att leta efter lite partaj. Det slutade tillslut med, att vi impulsivt åkte in till bror Christer & Stina. Bror Micke & kusin Jöjje hängde även med. Mycke roligt med myycket skratt! Kom hem på små timmarna.

Idag åkte jag och mamma in till Mediamarkt för att köpa en ny mobil till henne. Puuh! Försök lära mamma alla mobilens funktioner på hemresan ifrån stan, en utmaning. Men blev även att springa in på djurmagazinet när vi ändå var på plats. Blev lite hundben hem till vovvsingarna. Sen åkte vi även förbi Candyland, ursäkten där - att det är halva priset på allting just nu. Fanns inte så mycket. Men kom hem med en massa "krokodil tårar" till T :)

Sen har vi varit hos T´s mamma Kerstin och hans moster Gittan. Druckit kaffe och snackat lite skit. For hemmåt efter en stund. Så kom mina favvisar bror Micke, Lotta & Nadja förbi. Nadja var det full fart på som vanligt. Hon byggde kojja i buren och skulle ha så mycket som möjligt där inne så hon gick och plocka och möblera om här en gnutta :) 





Nu på kvällen har vi duschat båda hundarna! Så nu är dom rena och fina och hela lägenheten osar blöt hund ;-) Ska snart ta och krypa ner till kojjs skulle jag tro. Är ju en dag imorgon också. Så ..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0