Full i rulle!

dagen började som sagt tidigt med en lång-promenad. Där efter blev det en snabb-kaffe och sen hoppa jag in i ett bad. Straxt därefter dyker Petra upp här och gör mig kaffe sällskap och även när jag stog och lagade mat. Slängde ihop en taco paj. Yummi! Snart kom även mamma förbi och Tobbe kom hem från jobbet. Blev käk och sen målade jag mammas naglar som hon hade tjatat efter, resultatet ..



Efter det gick jag bort på fika hos Natta som jag inte träffat på ett tag. Jätte mysigt att ses igen! 

Kom hem för en stund sen. Egentligen finns det att göra men just ikväll orkas det inte. Luften gick ur mig så nu struntar jag i alla måsten och har bestämmt mig för att ta det lungt! 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0