Finallllly, har jag en vinterjacka.

Igår var första dagen jag kände att jag hade en gnutta ork. Så det fick bli att städa, diska och göra allt som bara har blivit åtsidosatt nu när jag varit sjuk. P var även förbi mellan arbetspassen. 

På kvällen åkte jag och mamma in till stan och skulle köpa vinterjacka till mig. Det var inte roligt med förkylning! Men vinterjacka är ett måste. Sprang runt på Maxi, gick igenom alla affärer och hittade inte en endaste jacka. Precis när vi skulle ge upp och affärerna straxt stängde så hoppa vi in på Stadium, barnavdelning ;-) Hittade denna då ...


Strl. 164 var snäppet för stort (!!!) Men nu kom jag hem med en bra Everest jacka för 999 :- som i vanliga fall kostar det dubbla på vuxen avdelningen ;-) Gooood work och tack snälla, rara mamma för min tidiga "julklapp" :-)

Idag ska jag bara krya på mig inför helgen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0