11.11.11

Precis kommit in i värmen. Jag och Tyson har gått 50 minuter promenad i rask takt. Han bar även klövjeväskan. En välbehövlig promenad efter dessa dagar då jag varit sjuk när även Tyson har legat på latsidan. Det var tur att mamma och jag åkte in och köpte vinterjacka igår för det var riktigt kallt. Dimman gjorde det inte bättre heller. Tyson & jag är lika mörkrädda så vi går och skrämmer upp varandra. Jag blir nojjig så fort han reser öron och svans när han har fått syn på något, något som jag inte ser och han blir nojjig när jag tror mig se något och spänner mig. Nu är vi iallafall hemma, trygga igen :-)

Tidigare ikväll åkte jag, T, Micke, Lotta och Nadja in till Christer och Stina. Blev kaffe och sällskaps-spel. Mysigt!









Perfekt fredag med andra ord - nu blir det lite film innan det är dags att krypa ner till kojjs med babbe.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0