Uppe i ottan.

Imorse gick jag upp vid 5, för att ta en cykeltur med Tyson. Passade på tidigt då T var hemma så Viva slapp överges ensam medan jag tog ut Tyson. Vart en liten cykeltur iallafall. Inte så lång men jobbade mer på att Tyson skulle vänja sig vid cykeln och kunna trava fot bredvid. Hemvägen så var han jätte duktig! Min pojke. 

Det for hemmåt där T och Viva hade vaknat till liv. Så tog en sväng med henne i regnet, uschhhh! Så äckligt med regn, man blir ju skitig ju ;-) När vi väl kom in gjorde hon jordens lyckorus i lägenheten. Vilket Tyson tyckte var jätte kul! Så dom busade runt här på morgonkvisten. Sen så var det dags för T att åka till jobbet så jag passade på att sova i ungefär en timme till. Har ju körskola ikväll, vill ju helst inte sitta och slumra till där ;-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0