Stressig morgon!

Imorse höll hyresvärden och några arbetare på precis utanför portdörren. Men jag var tvungen att springa ut just då, för snart var det dags att sätta sig på cykeln för att dra ner emot körskolan. Så vi gick förbi gubbarna i arbetskläder, som i vanliga fall inte är så populärt. Lite småläskiga enligt Tyson. Men faktiskt så gick det jätte bra! Med lite falukorv på mig och kontaktövning när vi gick förbi dom, så gick det super. Kul kul! Sen sprang jag ut med lilla Viva också. Har börjar ta dom en och en, för att dom ska vänja sig att vara lite ifrån varandra, dessutom få lite egen tid och träning. 

Sen var det dags för mig att gå. Men det var inte alls poppis enligt Viva. Jag trodde hon skulle lugna ner sig när Tyson hade gått och lagt sig, som han alltid gör när han är ensam hemma. Men icke. Stog och lyssnade i ungefär 5 minuter och ingen förändring. Då var det tio minuter kvar tills jag skulle bebfinna mig på körskolan! Hyresvärden befann sig vid huset. Tror inte det är allt för poppis att ha en gnällande hund i lägenheten. Fast jag hoppas att jag har förstående grannar iaf. 

Ringde min kära moster. Som tog Viva, en timme medans jag körde. Puuh! Gud vad familj/släkt är bra att ha! Jag stressade med Viva dit och sen cyklade jag ner till körskolan. Kom någon minut senare. Var hel svett och slut, så anfådd att jag trodde att en hjärt och lugnräddning var nödvändig. Möttes av kommentaren "Är du stressad?" av kai - Näää, inte alls ;-)



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej Sandra! Hur är det?? Kram :)

2011-05-27 @ 13:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0