Statusen här hemma.





Visst är han fin, mattes hjärta. Möte med hundar går framåt! Det glädjer mig. Här kör vi inga 1 steg fram och 3 steg bak. Tvärtom! 

Just nu är det luuuuungt. Denna hetta! Får bli någon aktivitet senare ikväll för min och Tysons del, kanske kan få med husse också :)

Jag varvar mellan att sitta på balkongen och plocka här hemma. Måste ju ta vara på vädret samtidigt som bombnedslaget här hemma ska bort. Tror att vi här hemma har kommit in i en slö-period. Vi plockar fram saker men plockar aldrig bort, disken orkas aldrig ställa in i diskmaskinen direkt osv. Fast jag tror att T är den största boven i denna bomb ;) Skärpning! 



Kommentarer
Postat av: emelie

Fina bilder :)

2011-05-12 @ 12:06:41
URL: http://emeliesuhonen.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Hur går hundkursen?? Är det varje vecka ni är där?

2011-05-12 @ 15:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0