Städmani.

Den här dagen har gått åt till att städa! Har varit uber duktig. Dammsugit hela lägenheten, sen moppade jag. Men på något sätt kom det då fram lika mycket hundhår som det var från början innan jag dammsög. Så då var det inte mycket mening med det. Sen har jag tänkt att jag skulle plugga till körkortet. Men insåg då att jag inte hade någon form av nikotin hemma! Så fick ingen ro att sätta mig och plugga. Så istället städade jag yttligare lite till. 

Hundarna har varit exemplariska idag. Tror båda är lite trötta sen promenaden/spring turen igår. För det är jag iallafall! Den lilla damen har kommit på att man kan tugga på sladdar (inte lika bra!!). 









Mina älsklingar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0