Sen kväll - tidig morgon.

Igår kväll så kom bror Micke hit på en kaffe. Satt och lyssna på musik och pratade, trevlans! Tiden sprang iväg, så vi kom i sängs vid 23.30 tiden. 







Och imorse for det upp ur sängen straxt efter 6 tiden. Då sprang jag och tyson ut med drag/jogging selet och sprang i ungefär 1½ timme. Det blev även en del balans och -lydnadsövningar och lite sök. Mysigt morgonrunda! Passade på för jag trodde att det skulle vara svalt ute så tidigt på morgon. Men nooot. Var supervarmt redan så pass tidigt på morgon och helt vindstilla. Men trots det så kämpade vi på! Nu har jag precis fått i mig första koppen kaffe. Den här dagen, utöver städningen. Som det inte blev allt för mycket utav igår - så blir det chill på ballkongen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0