Segast i stan.

Sitter en snabbis medan såsen ska koka upp ;-) Håller på och lagar mat. Potatis, egna brända biffar och brunsås. Mumma! Imorse vid 7 tiden åkte mamma och jag för att gå en långpromenad. Vi åkte ut till våra gamla hemtrakter, Mogata. Gick ungefär en timme. Vilka minnen som kommer upp. Fast att jag inte njöt riktigt av promenaden då Tyson är på "tvärtom-humör" idag. Han gör allt för att trampa på mina nerver idag känns det som. Tur att jag iallafall hade mitt hemliga vapen, falukorv med mig. Då vart vi sams så småningom. 

Sen blev det hemgång med en trött hund OCh en trött matte. Så vi gick och la oss en stund till. 

Sen har dagen rullat på. Jag har inte riktigt vaknat till ännu tror jag. Trots redbull, kaffe och en powernap. Seeeg dag! 

Men nu blir det snart käk på det här!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0