Resultat från trippen!

Kom hem för en liten stund sen! Petra kom och plockade upp mig på eftermiddan så åkte vi till en liten by, nedanför Viken. Där fanns det en jätte mysig butik med massssssa inredning och billigt! Jätte mysig! Om jag var rik, så skulle jag nog kommit hem med betydligt mer! Vart helt förälskad i grejerna, nästan allt gick i Shabbychick stil. Det som kom hem med mig var,



En toa-skylt och ett hjärte där det står "Sov gott" på som jag tänkte sätta över sängen sen.



Även denna & med texten "Du & jag" i.

Lyckad tripp och mysig dag med bästa P. Sen for jag hemmåt där T stog med nycklarna till våran tvåa. Sprang ner dit och kollade in den. Vet inte varför, men jag är inte lika kär i lägenheten längre. Den är fin och den duger. Det är nästan bara detaljer jag stör mig på som man ser nu när lägenheten är tom och solen lyser in. Som extremt fula mattor (!!), fula handtag till skåpslukorna osv. Men har väl blivit lite bortskämd med våran fina 4a ;-) 

Nu ska jag ta det lungt! Några avsnitt av BB för att uppdatera mig lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0