Oväder och yrvädret.

Jag har precis vaknat! Mår lite sisådär. Yr och uber trött! Men det rer säj :-) Innan min powernap så var bästa Johanna här på besök. Som jag har saknat henne! Nu får det inte gå så långt tid tills vi ses igen. 

Resten av dagen har jag ojjat mig och deppat över vädret. Hade ställt kl. på 7 för att aktivera Tyson lite. När T skulle säga "hej då" imorse. Sa han också att vädret inte var så bra, så jag skulle ta en sovmorgon istället. Sandra zombie, stängde av alarmet och sov vidare. När jag väl vaknade och kolla ut, så önskade jag istället att jag hade legat kvar i sängen heeela dagen. Jordens snöoväder! Jag som för bara några dagar sen solade på balkongen i bikini och nu är det nästan dags att ta fram stjärtlappen igen. Nej! Idag blir det inte många knop. 

Gårkvällen däremot så var vi hos bror Micke, Lotta och fasters älskling Nadja. Var mycket mys och Nadja som vanligt skapar en massa skratt.



Hon spelade gitarr..



Så ritade vi. Eller jag målade hjärtan och Nadja målade över dom ungefär. Så la hon av ett "mohaha" skratt efter att hon målat över ännu ett hjärta. 



Pratade skit med farmor.



Bråkade med Fiffi som trots stränga befallningar av Nadja att hon skulle "SITT STILL" inte lyssnade ;-)



Mer bus och mys!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0