Oturlig natt och hundarna.

Denna jädra natt! Jag har varit så fustrerad och arg. T började snarka ungefär 10 minuter efter att jag hade lagt mig, and here we go again. Började med att säga till han "Du snarkar." Då fick man bara mummlande svar tillbaka och efter bara en liten stund var det igång igen. Så efter ett tag började det bli våldsamt. "TOBBE DU SNARKAR, FORTFARANDE!!" och mina diskreta sparkar hade ingen effekt längre. Det gick inte få tyst på han! Så inatt gick jag och la mig i soffan! Vilket inte heller var så bekvämt, då våran lilla hamster Stitch levde rövare i buren och skakade galler. Tror aldrig jag somnade till på riktigt, fast jag var så jädra trött! Vid 4 tiden gick jag tillbaka till sängen och somnade TILLSLUT. Hääärlans natt!

Sen har vi något av ett litet problem när det kommer till hundarna. Vi har varit rätt så hårda med att hundarna ska ha varsinn bädd. Så att dom får som en frizon, när det blir för mycket ska bädden vara deras egna och det ska vara ett tryggt viloställe. Viiiisst! Försök er på den, med en envis Viva! ;-)

Så fort man vänder ryggen till ligger hon mellan Tysons tassar i hans bädd. 





Vi har tagit bort henne hundratalsgånger, men hon är alltid tillbaka på samma plats inom ett par sekunder. Vet inte hur man ska göra! Nu har vi tagit ut Tysons andra biabädd också. Så nu har vi två stora biabäddar och Vivas lilla fluffiga. Så nu ligger dom faktiskt i varsinn biabädd. Men bäddarna tar mycket plats! Och jag tvivlar på att Viva behöver en megaa biabädd på 100x70 ;-)


Nu ska jag ta och hoppa in i en dusch! Sen kommer Petra på kaffe, myyyys!





 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0