Nu kör vi!!!

Jag har levt på ett lyckorus dom senaste tre dagarna. Jag har varit överdriver tacksam över alla småsaker. Har inte tagit något förgivet. Tänk om det kunde hålla i sig föralltid! Jag är nog just nu världens lyckligaste människa. 

Idag gick Tyson och jag upp vid 8 tog en kort promenad. Sen blev det kaffe, dusch, prat med Petra i luren på sin tur bror Micke. Sen vart det stressigt iväg till frisören! Och .. Tadaaaa!



Jag har numera en lugg! Riktigt ovant just nu. Känns som att man har en markis i pannan. Men det är nog en vane sak! Det negativa är ju att man måste hålla på och platta och ha sig. Men det får jag stå ut med tills det växer ut igen. 

Efter det cyklade jag vidare till Tobbes mamma, för att möta upp Tobbe där som fick sluta tidigare idag! Skönt. Sen stötte vi på Fredrik, som hade världen puttinuttigaste-sötaste valpen jag någonsin stött på! En liten bulldog flicka. Jag är kär, så kär. Den var sådär mullig, korvig som gick och viftade på hela bakdelen. 

Sen åkte vi även förbi Kai´s trafikskola! Jag hinner inte riktigt med i svängarna tror jag. Satt igår och skulle kolla lite när han hade nästa kurs start osv. Swwwiiiitch, sa det. Från att jag fick mail-svar av han till att jag nu sitter med körskoleböckerna. På måndag så börjar det! Har dessutom fått en läxa! Yes! Så nu gasen i botten! Så har jag nog ett körkort innan sommarens slut. Jag är taggad! Nu kör vi ;)





Kommentarer
Postat av: Stina

Mkt snygg frisyr och vad spännande med körkortet :) Kör så det ryker :D

2011-05-13 @ 18:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0