Marknad och fin besök.

Gårdagen så åkte vi ner till marknaden med Micke, Lotta och Nadja. Myyycket folk och mycket varmt! Men det hör ju till marknad. Träffade folk, T och jag hittade även lite tröjor.



Dessa två hitta jag! Ett linne och en tjokiströja, Betty Boop såklart! T hittade en t-shirt. Men kameran dog innan jag hann att fota.

Efter den rundan så åkte vi och mötte upp Johanna! Så åkte vi förbi Tobbes mamma, tog en kaffe. Sen far det ut igen på marknaden, en snabbrunda. Sen åkte vi för att svulla lite tjockis-mat! Jag skulle även hämta ut ett paket. Så åkte och styrde med det. Sen - hemåt och tog en kaffe.

Snart var det dags att åka igen, denna gång in till stan för att fira min bror Christer. Vi packade ihop vårt pick och pack, plånböcker, nycklar och allt var det var. När jag insåg att min mobil var spårtlöst försvunnen! Hm. Tänkte och tänkte. Ringde mobilen - när en person i andra änden svarade. Visade sig att jag hade glömt den då när jag hämtade ut paketet eftersom att jag räckte över mobilen till han så han kunde kolla vilket paket det var jag skulle ha. Var bara att hämta mobilen och fara in mot stan efter det, först för att lämna av Johanna och sen till bror. Där alla gäster redan var på plats och fikat stog fram plockat. Eh, vad är det man säger? Fint folk kommer alltid sist ;-)

Idag så var Petra här på morgonkvisten! Vi tog en kaffe och chillade oss på ballkongen. Mysmys! Sen har dagen rullat på, telefonen har gått het med Johanna i luren. Så har jag även hunnit städa toaletterna. Lagat mat, T har hunnit komma hem från jobbet. Och nu sitter jag här med en kopp kaffe efter maten! Livet kan inte bli mycket bättre!





Stort grattis till min bror Christer som fyller år idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0