Innan läggdags.

Tyson och jag har precis kommit in ifrån en skön, lagom lång promenad. Innan dess så var vi trötta, Tyson låg utslagen på golvet och jag tänkte springa ut med han sen in och lägga mig till sängs. Men det visade sig att det var rätt så skönt ute, så det blev en lite längre runda. Men lite kyligt var det, så nu är jag uber pigg. Hurra! Tyson också han springer runt och kastar leksaker omkring sig. 



Min underbaring!

Vi ska väll vänta på att T kommer hem nu när vi ändå är så pigga. Han är inne i stan med bror Micke och pular bil. Inte så ovanligt. Tidigare idag så har jag legat i körskoleboken och pluggat. Har en massa lagar om släp, BE-körkort, hur man ska lasta, trafikskyltar som bara far runt i min skalle nu. Helt slut. Vill aldrig mer se ett vägmärke igen!

Sen var även bror Micke förbi här tidigare idag med Nadja. Vi stog på balkongen och kollade in hästarna från riskolan rakt över. "Hästar!" skriker hon gång på gång och blir så lycklig så hon står och flaxar med armar och hoppar samtidigt. Fasters älsk. Även fast Tobbe är hennes favorit, då hon konstant frågar efter "Boppe" och ska krypa upp i hans knä så fort vi ses, med hennes sötaste fejs för att smöra lite. Men hon kan inte komma ifrån att hon är min favorit iallafall ;-)

Naej, nu tror jag snart T kommer innanför dörren och Tyson ligger och snarkar igen. Då ska väll jag ta och göra iordning mig för kojjs! Så ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0