Hjärtligt välkomnandet vid dörren.

Kom hem för ungefär en timma sen. Har varit på körskolan i två timmar på teorikurs. Hade faktiskt ingen större lust att åka dit idag. Brukar tycka att det kan vara intressant. Men just detta avsnitt handlade om bilen. Lite bildelar, vad man bör göra när olika varningslampor lyser, däck, broms system osv. Inte så värst roligt, men bara att lida sig igenom det här kapitlet med läsning och uppgifter denna vecka också! När jag kom hem, möttes jag utav två glada hundar och T satt och spela gitarr i soffan. Hallå? Finns det något bättre? Jag kan ju knappast bli lyckligare. Det är nästan värt att sitta på en två timmars tråkig kurs för att komma hem och mötas utav mina hjärtan! Nu - har hundarna gått och lagt sig i varsinn bädd. 







Mina hjärtan!

Och idag dunsade den här ner i brevinkastet,



Tack bror Christer & Stina!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0