Gårkvällen och för tidig morgon.

Igår ringde bror Christer. Vi bestämde oss för att han och Nury skulle komma ner och så skulle vi käka någon pizza. Sagt och gjort, dom for ner hit vid 5-6 tiden. Så satte vi oss för att svulla! Yumyum. Sen blev det även kaffe på det och prat. Myyycket trevligt!





Sen blev det att krypa ner till sängs. Både jag och T var jätte trötta! Så bad jag han väcka mig 04.40 idag, när han ändå skulle upp för att fixa sig till jobbet, för att jag skulle ut och springa med Tyson. Men det tog imot just idag. Är så trött, så trött! Men det blev en liten runda med båda hundarna iallafall. Och inatt är första natten då det inte vart någon olycka skedd för Vivas del! Woho! Nu ligger dom och sover igen. Så jag ska väl med passa på att lägga mig en stund. Iallafall till kl 8. För sen stänger dom av varmvattnet fram till kl 16. Jag vill ju helst hinna duscha varmt åtmintonde. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0