En början.

Känner mig långt ifrån frisk och kry. Jag kokar och fryser om vartannat, huvudet bultar, helt kraftlös. Ändå har jag försökt hålla igång för att kunna ta mig till körskolan ikväll. Om jag bara skulle lägga mig ner så skulle tempot inte hållas uppe och krafterna för ikväll skulle troligtvis inte finnas. Så jag har städat, bäddat om säng, vikt tvätt osv. 

Som sagt ikväll blir det min första teorikurs! Ett steg närmare ett körkort. Längtar! Längtar så mycket efter att kunna ta bilen till vänner som bor längre bort, längtar tills Tyson och jag kan åka iväg i bilen för att bada, träna ostört, hitta nya rundor att promenera på. Inte vara lika bunden längre och beroende utav T så fort man ska åka någonstans. 

Imorn ska vi även ut på nya äventyr, men det väntar jag med att avslöja tills dess! ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0