Denna morgon!

Min dag började iaf för sisådär 40 minuter sen kanske. Vaknade utav att T kom in i sovrummet och sa att han skulle åka och fixa ett par saker. Det han gör efter är att stänga sovrumsdörren om sig vilket i sin tur .. leder till att Tysonligger och gnäller precis utanför dörren tills någon kommer och öppnar den. Jag öppna ögonen, skickade iväg ett sms till T "Varför lär du dig inte efter hundraelfte gången?!" och sen gick jag upp! 

Gick in på toa, där luggen stog rakt upp på mig! Tjohoo! Älskar löggggar. Ungefär som Cameron Diaz lugg i filmen "Den där Mary" ...



Men nu - ska jag vakna till med en kaffe. Sen blir det förhoppningsvis in till stan med mammsen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0