Bästa vän.

Har precis kommit in ifrån en promenad med Tyson. Eftersom att jag inte har mått så bra på sistonde så har det inte blivit mycket aktiviteter eller promenader. Och idag var mina skuldkänslor upp över öronen. Så jag gick upp vid 8-tiden. Tog en snabb kopp kaffe, sen gick vi ut. Gick till en skog, ungefär 15 minuters gåavstånd härifrån. Så tränade vi lydnad och körde lite sök. Var fullt av djur i skogen! Så Tyson var lite ofokuserad till en början. Men sen gick det riktigt bra! Jag blir så stolt. 

Jag tror faktiskt han är trött! Hör och häpna! Borde inrikta oss på hjärngympa fler gånger tror jag ;-) Änsålänge har han inte hoppat mellan golv och tak här hemma iallafall. Det är posetivt.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0