When the days goes by.

Vad har hänt idag? Johorå, dagen har rullat på med en fartfylld förmiddag och en icke lika fartfylld och händelserik eftermiddag. Gick upp vid 7-tiden. Gjordes iordning, duschade. Gick sen till gamla lägenheten, så nu är det så gott som klar där nere vågar jag påstå. Efter ett antal sendrag och kramper fick jag även gjort bakom toan *stolt*. Ska bara dammsugas, moppas och dammas lite på lister. Så ska den nog godkännas sen.
Kom hem och styrt lite här i "nya" lägenheten. Nu går det jätte bra att lämna Tyson, skönt! Han börjar känna sig hemma. Även fast han har blivit en dåre på att ranta efter vart man en går. Ibland får det gå an, får för mig att han vill hålla koll när det är en så stor lägenhet, men efter att man har snubblat över han ett antal gånger så får han gå marsch.

Eftermiddan, framåt kl. 16 gick jag och T för att lägga oss och powernapa lite. Otroligt trötta. Så vaknade vi nu, inte alls för länge sen *gääsp*. Vilka skuldkänslor man får när man sovit sig igenom en stor del av eftermiddagen. Vaknar så är det redan mörkt ute. Hur som helst ska vi ta till vara på kvällen. Ska storhandlas, bakas och städas inför morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0