Bilder; Rätt så typisk och underbara vårdag.

Imorse straxt efter att jag gick upp, vid ca 9 tiden. Så tog jag som vanligt den korta behovs-promenaden med Tyson. När vi väl var ute, så började han hoppa runt och runt. Slängde mossa och pinnar omkring sig. La sig ner i "Kom an!!", så står han med rumpan upp vädret, frambenen i backen och svansen går fram och tillbaka. Får inte glömma ögonen heller! Som går från ena sidan till den andra.  Så det vart bus och lek på morgonen, mamma och jag åkte till hundrastgården. Sen hemmåt för att göra iordning sig till skolan.
Nu kom jag hem från skolan för bara en liten stund sen, hunnit vara på en promenad och solat sig lite på balkongen ;-)

Nu väntar vi på att husse ska komma hem, så ska vi åka vidare till jysk. Nice!

Kommentarer
Postat av: Ann

Härliga bilder tagna på en fin hund :)



Fin blogg b.t.w

2011-04-06 @ 11:12:51
URL: http://annherminehansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0