Impulsiv-shopping.

Har precis käkat. Kyckling i currysås med en massa paprika, små-majs mm och ris till det. Så himla gott!
Innan dess var jag i skolan, på programhanteringen och skrev prov. Gick bra, tror jag. Sen gick jag hemmåt. Tog det lungt, vart super-trött. Gick ju trots allt upp vid 6 idag och hållt igång enda sen dess. T slutade tidigt idag, han kom hem vid 13. Då fick han rycket att dra in till Hageby centrum. Bara sådär. Älskar att vara impulsiv, det är Sandra! Sagt och gjort. Vi åkte in, han hittade en jacka på H&M. Det var som två lager så om man vill ha den tjockare sätter man bara på fodret och tvärtom, tar bort det om det är lite varmare ute. Smidigt och riktigt snygg! Jag hittade en långärmad vit tröja på H&M för 99 kr. Med söta, små volanger på axlarna samt ett skärp!
Vi sprang även förbi arken, vilket är ett måste på Tysons födelsedag! Där hittade vi en aktivitets-boll i gummi av märket Trixie. Den gamla var av plast, den gick sönder tillslut och T blev galen när Tyson dunsade det i golvet gång på gång. Så win, win. Även ett stort hundben.
Dessutom, framme i kassan var T snabb att slita fram en chokladkaka som Tyson skulle få.. Det var väldigt populärt! Tyson gav "vacker tass" gång på gång utan kommando, när T hade chokladen i handen.
Nu - blir det kaffe på det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0