Tjugoett år är fyllda.

Då är jag 21, *känner efter* och det känns precis som igår. T sa förut att jag såg något skrynkligare ut än igår, men det är väl sånt som man får räkna med ;-)
Min dag har än sålänge varit bra, något ensam. Men bra! Tyson och jag firar med jordgubbs saft, choklad och leversnittar. Morgonen började med dusch och kaffe, i vanlig ordning. La mig i sängen för att plugga, men känner att huvudet är verkligen inte med mig idag. Då kom mamma och mormor förbi här en snabbis i dörröppningen. Fick presentkort på jysk, så nu har jag bidrag till "min" spegel. Badoljor, tulpaner och godis.
Nu pryder dom fönstret så fint, luktar vår! Godispåsen fick göra mig sällskap i allt plugg.
Nu ska jag straxt sätta mig med svenskan, en medeltid uppgift. Yees! Så har min födelsedag börjat ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0