*snörvel*

Min älskade karl kom hem tidigt idag med, då det är brist på sysselsättning på arbetet just nu. Han hade även hunnit sprungit på stan med jobbarkompisarna. När han klev innanför dörren så låg jag och sov, blir helt slut av denna förkylning! Han väckte mig med en present. Han hade fått skuldkänslor för att han gick på stan utan att komma hem med någonting till mig. Vilket betyder att jag nu fick skuldkänslor för alla gånger jag kommit hem från stan utan någonting till honom (kanske var det som var självaste piken). Fick iallafall presentkort på gina. Jag hade ungefär 5 missade samtal, då han hade gått och undrat vad jag skulle vilja ha. Han är fin, han.
Som sagt denna förkylning tar kål på mig. Jag tror inte min kropp pallar med mer baciller! Tror jag har blivit drabbad av en virus-attack, dom krigar verkligen med mitt immunförsvar. Kanske dags att gå till doktorn, det är väl inte normalt att ha influensa i två veckor, må bra några dagar och sen förkylning på det? Jag gick iallafall hem efter svenskan, satte mig och gjorde en uppgift. Börjar se ljuset när det gäller Svenska B kursen, börjar närma sig ett slutbetyg. 
Nu har jag precis kommit in efter en promenad med Tyson. Nu är det T som ligger nerbäddad under täcket istället, han hade ont i huvet, stackarn. Funderar på att steka upp ett par rediga burgare åt honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0