Skinnjackan på och balkongdörren på glänt.

Öppnade min första födelsedags present idag, kom ifrån moster och kusin. Var badskrub och badskum. Jag lääängtar så efter att ha ett badkar, men nu är det inte långt kvar! Då får det invigas med det nya badskummet! Jag har även varit i skolan, kom hem. La mig i sängen kollade på "familjen annorlunda" och smaskade i mig Zoo och lite choklad.
Solen sken in här, värmde jätte skönt. Bestämde mig för att öppna upp balkong dörren för att sitta och sola. Jag och Tyson satt där i ca 15 minuter. Sen blev vintern så påtaglig då det inte är riktigt "öppna balkongen"-väder ännu. Men min 12 graders gräns är nådd! Nu är det vår. Fast jag vågar inte riktigt tro det ännu, då vårat lömska klimat kan slå till med ett bakslag när man minst anar det. Ungefär en vecka efter då man har slängt ner dunjackan, mössorna, vantarna mm. i källaren. Fast idag invigde jag min skinnjacka till skolan. Det är stort!

Ska straxt sätta fart med maten, korvstroganöff-nöff medan musiken får sprudla ut genom högtalarna *njuter*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0