Puuust.

Aoooo min kropp vad den värker och fy tusan vad trött jag är! Flytten igår tog på krafterna och orken. Nu har vi iallafall monterat ihop några möbler, tv-bänken är ihop satt med många svårdomar från T sida. Köksbord, stolar, soffa och säng är också på sin plats. Nu är det bara alla jädra kartonger och säckar som står och pryder lägenheten, suck. Man vet liksom inte vart man ska börja.
Jag ska snart ta och inviga duschen så slänger in några bilder från igår,
T på morgon innan flytt-sällskapet kom. Packade det sista,
Christer & Micke tar en powernap.
Vi bjöd på pizza som belöning, där nere träffade vi även på mormor och moster Pia. Trevlans.
På kvällen kom Micke, Lotta och Nadja. Dom hjälpte till att montera möbler, sen satte vi oss för första gången på den dan och bara tog det lungt framför Tvn.
Nej! Nu ska jag ta och börja nånstans ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0