Påt igen.

Sitter i vanlig ordning med en kopp kaffe, T har precis kommit hem. Eftermiddagen på min födelsedag spenderades med T. Han gav mig presentkort på guldfynd, vill dit nu! Är så otålig. Dom har så mycket smycken jag vill ha. Sen fick jag även en bokad tid och betald tatuering, av T & bror Micke. Det ser jag fram emot. Har bestämt mig till 99% vad jag ska ha. Det ska bli min sista .... kanske. Tack mitt hjärta och min bror för presenterna.
Den här dagen började med en lååång promenad. Mamma och jag var ute i ca 1½ timme, gick och gick. Imellanåt halkade vi fram på vägen där skogen var som tätast. Känns nu att det tog på låren, att gå och spänna sig som en idiot för att inte halka.
Tyson ligger utslagen i sin bia bädd. Skönt!
Tusen tack för alla gratulationer och presenter på min födelsedag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0