Lovely monday.

Idag kom bror Christer på besök. Det innebar kaffe, prat och bus med Tyson. Alltid lika roligt att få oväntat besök. Vid 3-tiden åkte vi upp till våran lilla mormor. Det bjöds på ännu en sort utav det turkiska teét som vi köpte med oss i sommras som en semester-present hem till henne. Denna gång blev det kiwi-té. Ganska gott, banan var godare tyckte jag. Men det var helt klart godkänt. Det går inte att jämnföra det med vårat svenska té. Det turkiska har mycket mer smak och väldigt sött.
Christer försöker få mormor ännu en gång att förstå sig på sin mobil, hur man skickar "såna där meddelanden."
Sen for det ner till mamma, hämtade posten. Hade fått ett från banken där det stog "Handelsbanken har fått information om att ditt kortnummer han hamnat i orätta händer. Därför skickar vi nu ett nytt kort .. " osv osv. Har verkligen klurat på vad jag kan ha varit i för slum-område som scannat av mitt kort. Men inget kan komma på, därför är det rätt skrämmande. Då det verkligen kan hända vart som helst verkar det som. Hm.

Nu - har jag precis fått mat i magen, kyckling i sweet/sour sås. Mycket gott! Jag har också insett att det här är min näst sista kväll som 20-åring. Det får mig att vilja göra något drastiskt! Typ resa jorden runt, bli miljonär eller skaffa patent på en otroooligt bra uppfinning. För att kunna säga när jag är skrynklig och gammal - När jag var 20 ... osv. Men det kanske är för dålig framförhållning. 21 får helt enkelt bli nya 20 ;-)

Kommentarer
Postat av: lotta

Micke fick samma brev o nytt kort!!!

2011-03-07 @ 19:45:10
Postat av: natta

ja nu ska du inte vara så negativ om din ålder:) tänk på en annan som blir 23 i år! ;) puss <3

2011-03-07 @ 19:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0