Lite av dagen och annat.

För en stund sen sa vi hejdå till pappa, cissi och barnen. Mysigt att haft dom här. Fick pengar i present som ska skulle lägga på något som unnade mig själv :-) Ska bli skönt, vad det nu blir.
Tyson har varit jätte duktig hela dagen, fastän det har varit gäster här hela dagen. Man blir glad när man ser framsteg som i början var det nog inte alls så roligt att komma in som gäst i våran lägenhet, när man fick sig en utskällning när man kom innanför dörren. Var längesen det skedde. Han är nöjd bara han har möjlighet att kunna gå ifrån när det är för mycket för att lägga sig och vila på en lugnare plats. 

Ikväll, den 19 mars ska månen vara lite större en vanligt. Den ska vara närmare jorden en vanligt, som tydligen bara sker var 20 år. Spoooky. Får en bild ifrån "Bruce den allsmäktige" när han drar ett lasso kring månen och drar den till sig.. Hur som helst, så kan jag inte låta bli att tycka att det faktiskt är en gnutta obehagligt. Jag är nog rätt så vidskeplig av mig på så sätt. Jag såg på något program för en tid sen, när man fick hänga med väktare och poliser ut på deras uppdrag. Då uttryckte dom det så att vid fullmåne - verkar folk bli lite galnare. Dessutom sägs det att månen har en dragningskraft just nu, som skulle kunna ha varit en del av orsaken av tsunamin i Japan. Jag får väl snart krypa ner till kojjs, vakna imorgon bitti och ha den här kvällen förbi passerad. Så ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0