Hon är otrolig.

Gosh vilken flopp köttbullarna blev! Får väl testa att servera dom på köksbordet och kolla om T säger något. Eller jag satsade nog mer åt att göra biffar. Nae, sanningen är den att alla såg ut som biffar. Så bara för att jag ska må bättre med mig själv säger jag inte misslyckade köttbullar utan - biffar. Hur som helst, så vaknade jag för ett litet tag sen. Hade somnat i soffan. Låg och tänkte, hade radion på och fjuuuff. Så sov jag. Men tror att jag har någon inbyggd väckar-klocka inne i mitt huvud. För jag vaknade upp av ett ryck vid halv 4 tiden, alltså den tiden jag brukar börja med maten. Så tror jag att min kropp går på någon autorun när jag precis har vaknat för jag for upp och satte igång med att skala potatis, dammsuga, gör sås. Helt otrolig.

Nu - ska jag duka fram! För snart kommer min älskade arbetande man hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0