Bilder; Lägenheten

Tänkte lägga upp lite bilder på vårat tillfälliga boende i 3 månader framöver. Sen har vi köpt möbler efter våran 2a som vi senare ska ha, där passar det in tusen gånger bättre. Ni får ha överseende med att vi flytta in igår, så lite kartonger och stök får ni stå ut med ;-)
Till vänster - ytterdörren. Till höger är en liten hall, där man hänger av sig jackor mm. Längst ner i korridoren ligger - sovrummet.
Efter sovrummet, kommer dom två rummen. Som inte kommer att användas, är med avslastningrum nu med kartonger osv. Dom rummen besparar jag att visa upp här på bloggen, du man knappt kan gå in ;-) Sen kommer dom två badrummen. Badrum #1
Badrum #2
Sen - vardagsrummet.



Sist men inte minst, snarare tvärtom - det stora köket.
Så. Det var det, nu ska jag hugga i nästa kartong!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej på dig :D Har pausat min facebook ett tag så jag finns på sms nu. Härligt att ha flyttat. Hur känns det? Verkar ju jättefint. Måste vi ju komma o hälsa på snart :D

2011-03-13 @ 18:01:26
Postat av: Stina

Wow, vad fint ni har det och vad snabbt ni har kommit i ordning! :) Kommer ni verkligen vilja flytta därifrån sen? ;)

2011-03-13 @ 19:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0