Storå!

Nu har jag precis kommit hem ifrån en kväll fylld med trevligt sällslap, dricka och myyycke skratt! Dagen började vid 2-tiden, då gick vi till haga parken där det blev att sitta i solen på gräsmattan. Lyssna på musik, umgås och en gnutta alkhol. Främst gick vi dit för att min kusin Jörgen spelade!



Min älskade mormor och Nadja,



Kusinbarnet Isak, moster, Nadja & mormor.



Nury.



Bror Micke,



Isak & mormor,



Nadja & mamma.



Kusinen Jöjje,



Jöjje kusin och co.

Efter Storå festivalen for det hemmåt hit några timmar, dels för att hålla Tysin sällskap. Så hade vi även lite dötid imellan nästa plan. Så det vart lite "mellan-fest" här med Christer, Nury, T, Benny & Stina. Tack för en jätte roligt och trevlig dag! Efter det for det vidare till Suarn MC för att avsluta kvällen med ännu mera partaj där Jöjje och co fortsatte att spela. 

Oh, lilla Viva är hos Tobbes mamma och moster. Hon ska sova där inatt för att vänja sig lite inför våran Ibiza resa om några veckor. Gissa om jag saknar henne, hur ska jag då klara en vecka utan mina älskade fyrbenta monster? Även fast det känns tryggt! Kunde ju inte ha hittat ett par bättre hund-vaktare :-) Tyson-pöjken ligger och snarkar bredvid mig och T på andra sidan! Kanske dags att slänga sig i säng? Har ju varit en underbar dag, kan inte vara mera nöjd över dagen!


(Ni som vill ha bilder, hojta till! Har en bunt ifrån dagen!)




Kommentarer
Postat av: Stina

Tack själva för en rolig kväll :)

2011-06-06 @ 08:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0