Få dagarna att gå.

Nu har jag varit sängbunden dom senaste dagarna! Feber, en kran som rinner konstant, ögonen tåras hela tiden, skallebank, värk i öron och hals, hosta och en så öm kropp! Jag har även betet mig som en 5-åring dom senaste dagarna har jag fått höra, T har även fått serva mig med nyponsoppa och springandes med vetekudden stup i kvarten. Jag älskar han!

Därav har jag inte heller skrivit mycket inlägg då dagarna har varit rätt så innehållslösa och trista. Tills igår kväll, då höll bägaren på att rinna över då jag var så extremt rastlös och hundarna (som jag för övrigt har såna skuldkänslor för, då dom inte fått någon motion dom här dagarna) hade en massa energi så det räckte och blev över. Vi bestämde oss för att åka till hundrastgården så att dom iallafall fick sträcka på benen, och det gjorde dom! Båda två. Tyson gick det inte att få stopp på han sprang runt i cirklar, varv efter varv. Viva tog också några språng från ena sidan till den andre. 

Idag kom trisstesen igen! Så då åkte vi till mamma och lånade hennes trimapparat som hon har till snauzhern Totte för att raka Viva. Så nu är hon en nakenfis igen! Bara ansiktet som vi ska ta oss itu med, men för det krävs en lite mindre apparat. Så det står på inköpslistan!

När vi kom hem mådde jag hundra gånger värre igen, så dagen har sen spenderats i soffläge. 










Nu blir det lugna puckar. Kanske slänga sig i sängs för att ta en powernap! T åkte in med bror in till stan för att kolla in en bil, förvånad? Naeeee.


Kommentarer
Postat av: Stina

Nu får ju förkylningen ge med sig, du har ju varit dålig i en vecka snart :( Krya på dig!

2011-06-30 @ 18:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0