Slitna & trötta.

Gaah! Mina ben värker, huvudet bultar och kroppen är oerhört seg! Hela dagen har vi ägnat åt oss att flytta. Så just nu ligger jag i vårat nya sovrum. Sängen är på sin plats, soffan, TVn, garderoberna är fyllda med kläder, duschen har invigits. Har till och med tagit en grogg i den nya lägenheten! Vi har hunnit med en hel del! Bara lite små grejer kvar i fyran och såklart det tråkigaste, städningen. Men det ska vi börja ta itu med imorgon, efter våran extreeemt välförtjänta sovmorgon då! ;-) 

Hundarna har varit jätte trötta hela kvällen, legat utslagna i varsinn bädd. Stackarna! 

Morgonen började för min del ganska sent, ca 11 tiden. Straxt därefter ringde moster Pia och erbjöd flytthjälp. Guldvärt! Hon kom hit. Hon tog även med sig min kusin Jöjje m. flickvän Becka. Så kom även Tobbes kusin Benny! Stort tack! Sen har dagen flyttit på bra. På eftermiddan kom även mamma och bror Micke förbi en stund. På kvällen ringde även mormor och ville kolla läget. Så hon och moster Pia döck upp. Mysigt! 

Nu har vi precis kommit in ifrån en promenad med hundarna, snart dags att lägga sig och sova! Så skönt. Hörs imorn!



Viva har kurrat ihop sig i bädden, efter en lååång dag ..



.. Tyson har gjort desamma! ...



.. Och T ;-) 



Kommentarer
Postat av: Stina

Ska bli spännande att se nya lyan sen :)

2011-06-03 @ 08:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0