Överskottsenergi och flytt.

T och jag var precis en sväng till hundrastgården, där släppte vi hundar. Var eviiigheter sen jag var där! Har blivit så himla nojjig över mask och andra sjukdomar som är smittsamma. Folk kan ju inte ta upp efter sina hundar där heller! Men hundarna behövde springa, speciellt Tyson. Så det fick bli en sväng dit iaf och trotsade alla "mask i magen"-nojjer mm. Tyson sprang på som vanligt. Viva rantade efter mig. Fast hon tyckte nog det var kul, jag fick springa av mig en hel del med ;-) För att Viva skulle få springa då hon bara höll till runt mina fötter.

Den här helgen är det myyycket planerat! För mycket. Imorn ska vi börja flytta ner till tvåan! Packa är också nödvändigt. Just nu vill jag bara gräva ner mig! Knäppa med fingrarna och allt ska vara klart. Sen ska även den här 4an städas. Lagom till vi ska flytta var några fåglar tvugna att attackera våra fönster med en massa fågelskit. Kunde dom åtminstonde inte väntat en vecka?! 

Men det är väl bara att gasa, så allt blir gjort så fort som möjligt. Flytt och städhjälp tas mer en gärna emot ;-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0