Midsommaren 2011.

Kom hem för en liten stund sen. Har bara hunnit springa ut med hundarna och landat i soffan.

Eftermiddag och kvällen har firats hos min mamma. Vi trotsade vädret, som nästan var så ruggigt så det nästan skulle kunna klassas som en höstdag. Det började med att vi for ut till ett par bekanta för att umgås en stund, efter det for vidare hemåt till mamma igen. Där grillen tändes, fläskfilé och en jädra massa tillbehör till det! Alla hade plockat med sig lite av varje, det resulterade att det fanns mat över till ett fotbollslag. Men gott var det! Efter det skjutsade Stina hem T, tyvärr. Han känder sig krasslig. Men kvällen fortsatte med kubb, jordgubbstårta, skratt och ett mycket trevligt sällskap! 











Nu - ska jag ta och krypa ner bredvid min sjukling. Jag är så jädra trött! Känns som att man inte tagit igen sig efter resan riktigt ännu när det kommer till orken. 

Får bli en välförtjänt och nödvändig sovmorgon imorn skulle jag tro! Även ett springpass med Tyson, är sjukt peppad att springa av mig *Tyson håller med*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0