Kvällen innan Ibiza.

Sitter och snyltar lite på grannens internet. Har en punkt i lägenheten där man kan få till en riktigt låg signal styrka. Så hoppas att jag hinner få iväg ett inlägg innan det stängs av för mig igen *arghh*.
Nu är allt så gott som packat! Viva är på plats hos hundvakten, och jag saknar henne oerhört mycket redan. Tyson och jag har myst och busat hela kvällen för att få en rejäl dos utav han så jag förhoppningsvis klarar mig hela veckan ;-)

T ligger och sover. Jag sitter och väntar på att mitt nagellack ska torka så ska jag springa ut med Tyson och sen blir det att lägga sig för min del också. Riktigt trött! Så ska man upp tidigt imorn på det här. Wonderbart!

Hoppas ni har det bra här hemma i veckan!

Jag ska försöka ringa ifrån Ibiza till familj och mormor som är så orolig, för att lugna hennes nerver lite. Annars har ju några fått pappas nummer, så ring dit en snålis iallafall så ringer jag upp!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0